O viata de om… intre cer si pamant

Penne integrale cu sos de ciuperci July 10, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 10:48 pm
Tags: , , , , , , , , , ,

Nu va imaginati cine stie ce reteta complicata pentru ca nu este cazul. Dupa cum unii stiu,  sunt un pic lenesa si prefer retetele rapide, usor de facut si cu arome intense, mai ales cand vine vorba de mancare. Si cand spun arome intense, de data asta nu ma refer la esente de prajituri :).

Portia este pentru 2 persoane incepand din consolidare – masa de amilacee! Nu contine tarate de ovaz! Nu contine tolerate!

2013-07-10 21.26.54 2013-07-10 21.26.41

________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

- 250 g penne integrale (Buitoni am folosit eu). Pentru masa de sarbatoare nu este obligatoriu sa fie integrale dar eu le-am gasit la pret foarte bun.

- 8-10 ciupercute medii (sau o conserva de ciuperci)

- cca 400 ml bulion (fara zahar evident)

- o ceapa mica

- 2 catei mari de usturoi

- sare si piper dupa gust

- busuioc, oregano si patrunjel (am pus de toate sa fie :)) )

- 100 gr cascaval (40 g pentru mine :D )

Preparare:

Am pus apa la fiert pentru paste cu putina sare. Am calit ceapa tocata cu putina apa si sare, am adaugat ciupercutele taiate feliute si le-am lasat sa scada apa de pe ele. Am adaugat bulionul si am lasat sa fiarba bine. Intre timp am pus pastele la fiert (11 minute pe ceas ca asa scrie pe ele si am vrut sa le fac ca la carte :) ). Am amestecat de 2-3 ori in ele intermitent ca sa nu se lipeasca.

In paralel, am condimentat ciupercutele cu sare, piper si verdeturi dupa gust iar la final am stropsit 2 catei mari de usturoi peste sos si le-am amestecat bine vreo 2-3 minute dupa care am oprit focul. Am scos pastele intr-o strecuratoare, le-am scurs bine de apa si le-am pus peste sos. Am amestecat totul bine, am portionat (din 250 gr paste “crude” au iesit 450 g paste fierte, pentru mine 200 g, pentru jumatate 250 g ca sunt darnica :P) si am decorat/completat meniul cu cascavalul ras.

Pofta buna fetelor din consolidare si multa bafta celor din croaziera sa ajunga in conso!

 

Leave a Reply

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,599 other followers