Printre primele orase vizitate

Pasiunea mea pentru calatorii s-a format in timp… dorinta de a vedea tot mai mult din lumea inconjuratoare a izvorat din dorinta de cunoastere atat de pronuntata a caracterului meu. Imi doresc nespus sa cunosc oameni noi, sa vizitez locuri noi, sa invat lucruri noi, sa-mi traiesc viata ca si cum ar fi mereu una noua. Cu toate astea, nu sunt un nomad. Recunosc in acelasi timp ca sunt lucruri pe care mi le doresc a fi constante in viata mea, sau cel putin a caror variatie sa fie suficient de moderata incat sa nu-mi rastoarne echilibrul.

Sunt norocoasa posesoare a unui loc de munca in domeniul turismului. Spun norocoasa, pentru ca imi place ceea ce fac, imi place echipa cu care lucrez si la fel de important, lucrez in domeniul pentru care m-am pregatit. Acest element al existentei mele (jobul) m-a sprijinit, si o face in continuare, in demersurile mele de a vedea lumea. Simplul acces la informatie imi deschide noi orizonturi, iar activitatea in acest domeniu imi ofera oportunitatea de a experimenta noi destinatii turistice.

Fiecare loc pe care il vizitez, fiecare cladire pe care o fotografiez, fiecare monument care-mi atrage privirea, lasa in urma lui un sentiment de dor si admiratie. Amintirile sunt hrana pentru suflet.

Barcelona – Casa Mila
Szekesfehervar – In fata Palatului Episcopal
Viena – Muzeul NationaldeStiinteNaturale
Budapesta – Piata Eroilor
Salonic – scurta plimbare prin capitala Greciei
Paris – vedere spre Turnul Eiffel

 

2 Comments

    1. Si eu ma invidiez pentru perioada aia… actualmente cred ca o sa ma reprofilez pe calatorii in tara, doar sa am persoane interesate ca sa nu calatoresc singura.

Leave a comment