O viata de om… intre cer si pamant

Weekend de vanzare October 25, 2009

Filed under: Viata de zi cu zi — mercuryanna @ 2:28 pm
Tags: , , , , , , , ,

Weekend-ul asta a fost unul dintre acele weekend-uri pe care ai vrea sa le vinzi. Ma rog, l-as fi dat si gratis daca ar fi fost cineva dornic sa-l ia, dar din pacate ”pretendentii” au intarziat sa apara.

Am finalizat de zugravit in camera mea, mai mult Andrei (colegul de apartament) pentru ca eu m-am ocupat de detalii (= bagator de seama). Daca el a insistat sa ma ajute, nu puteam refuza un astfel de ajutor. Au fost cateva zile de cosmar pentru mine, scoate-ti lucrurile in balcon, muta dulapul sa scoti haine, acopera-l la loc sa nu il zugravesti, muta-l iarasi ca ti-ai mai uitat ceva, dormi in camera vecina… intr-un cuvant, am fost musafir la mine acasa (pentru ca pana la urma, chirie ne-chirie, e casa mea).

Acum aranjez lucruri prin camera, sper ca in seara asta sa ma simt ACASA.

 

Leave a Reply

