O viata de om… intre cer si pamant

Decembrie… De ce? December 11, 2009

Filed under: Viata de zi cu zi — mercuryanna @ 7:27 pm
Tags: , , , , ,

Ne aflam aproape de mijlocul lunii decembrie, o luna pe cat de preferata de unii, pe atat de antipatizata de mine. Pana de curand, luna decembrie era si pentru mine luna cadourilor, a sarbatorilor in familie, a revelioanelor cu prietenii, luna de vacanta, zapada, bulgareala, sanius, etc.

In ultima vreme insa, luna asta minunata imi provoaca mari depresii. S-a dus bucuria unui Craciun in familie… acum prefer sa-l petrec singura decat sa mi-l amintesc tot anul ca fiind nereusit. E o luna din ce in ce mai rece, chiar daca temperaturile sunt intr-o oarecare crestere de la un an la altul. Anul asta mi-a adus criza pe mai multe planuri. In primul rand… sunt eu o CRIZATA, ceea ce nu face decat sa accentueze orice gen de problema as putea intampina. In al doilea rand… daca stau sa ma gandesc bine, nu exista un al doilea rand. Toata depresia asta a mea e strans legata de mine si de reactiile pe care le am la stimulii din mediul inconjurator, si har Domnului… am reactii din cele mai diverse.

Revelion!? Ce revelion? Unde? Cand? Cum? Cu cine? Ce e si prostia asta? O noua modalitate de a cheltui niste bani pe care n-ai reusit sa-i agonisesti in timpul anului si pe care ii cheltui in avans pentru a avea apoi un motiv “serios” sa muncesti in urmatorul an. Imi dau seama si de obisnuinta noastra a romanilor, si poate nu numai, de a pregati mese imbelsugate in aceasta perioada a sarbatorilor… o avem in sange, nu suntem sanatosi daca nu cumparam jumatate din sortimentele din supermarket/hipermarket sau alte asemenea. Jumatate din mancare o vom arunca probabil, dar nu asta e important. Important e sa ai atunci pe masa toate bunatatile lumii, ca doar deh… o data pe an e anul nou. Cati dintre voi ati dus-o atat de bine in noul an datorita faptului ca ati avut masa plina de revelion!? As fi chiar curioasa…

The countdown started… AMR20

 

Leave a Reply

