O viata de om… intre cer si pamant

Am re-inceput cu un poncho February 6, 2010

Filed under: Pasiuni vechi si noi — mercuryanna @ 4:20 pm
Tags: , , , , , , ,

Mi s-a facut dintr-odata dor de crosetat, un dor atat de mare, incat am purces de indata la achizitionarea materialului pentru un poncho. Nu inainte insa, de a rascoli intreg internetul pentru a cauta modele simple si eficiente de facut. Aceasta cautare a durat zile bune, zile in care am gasit si pastrat de altfel, o multime de fotografii, schite, diagrame, tipare, etc., pentru multe alte proiecte pe care le voi pune pe pacurs in picioare. Momentan poncho-ul este in stadiu aproape terminal. O sa revin cu poze cand va fi gata. Motivul pentru care, proiectul meu simplu a fost amanat este unul cat se poate de serios si important… venirea prietenei mele din copilarie la mine de sarbatori. Stiti voi, sarbatorile alea “minunate” de care vorbeam intr-un post anterior, “mega revelionul” si petrecerea aferenta lui. Si de fapt, motivul nu este tocmai prietena mea, cat turnura pe care au luat-o planurile mele inexistente pentru sarbatorile in discutie. Dar despre asta… in postarea urmatoare.

 

Leave a Reply

