O viata de om… intre cer si pamant

O mica bucurie May 13, 2010

Filed under: Viata de zi cu zi — mercuryanna @ 8:02 pm
Tags: , , , , ,

Saptamana trecuta s-a finalizat cu o mica bucurie… mi-am facut un cadou in avans pentru ziua mea: o micuta Corsa in 4 usi, cu motorizare diesel de 1.5, visinie, cu aproape 10 ani mai tinerica decat mine si pe care o s-o aduc acasa (la casa mea zilnica) abia saptamana viitoare daca reusesc sa finalizez cu actele.

Decizia a fost o surpriza chiar si pentru mine, micuta nefiind tocmai programata pentru aceasta saptamana. Unul dintre verii mei caruia ii spusesem ca ma intereseaza o varianta de genul asta, m-a sunat vineri tam nesam sa-mi comunice ca un coleg de job ar avea o masinuta de vanzare. Intamplator, colegul asta sta in satul meu natal si-mi cunoaste parintii. N-am mai stat pe ganduri, i-am sunat pe ai mei si i-am trimis sa vada autovehicolul. Vineri seara, masina vazuta, raportare pozitiva, bifat posibilitate de cumparare. Sambata seara ajuns eu acasa, batut ai mei la cap cu intrebari, duminica dimineata mers la vecin, vazut masina, condus, placut, batut palma. Cam asa a decurs procesul de cumparare a micutei. Ma rog, a urmat contractul de vanzare-cumparare, asigurarea, iar acum trebuie sa merg la RAR si la Politie pentru ultimele hartii.

De saptamana viitoare, sfatuiesc prietenii si cunostintele sa nu iasa din casa, iar daca o fac, sa se asigure de doua ori inainte sa treaca strada.

 

Leave a Reply

