O viata de om… intre cer si pamant

Rasfoind poze May 23, 2010

Filed under: Pasiuni vechi si noi — mercuryanna @ 11:08 pm
Tags: , , , ,

Asa cum va spuneam inca din titlu, rasfoind cateva fotografii mai prost facute, am regasit dovada uneia dintre indeletnicirile mele din aceasta primavara, din luna martie mai exact.

Ca de obicei pe ultima suta de metri imi vin tot felul de idei nastrusnice legate de activitati manuale. Ce sa fac? Lucrul manual este una dintre pasiunile mele de cand ma stiu. De aceasta data insa, martie fiind, am ales sa fac cateva martisoare. Obiectele facute manual (asa-numite handmade) sunt intotdeauna incarcate de sentimentele cele mai frumoase si mai curate, ma rog, atunci cand nu cioplim tarusi sau sageti pentru a chinui pe cineva cu ele.

Creatiile mele au fost similare cu cea din fotografiile de mai jos.

Poate anul viitor o sa fiu mai inspirata si o sa fac mai multe modele, pentru mai multi prieteni. Poate primavara viitoare o sa fie mai calda si mai senina. Poate… poate…

 

3 Responses to “Rasfoind poze”

  1. […] în noroiul șanțurilor făcute pentru instalarea cablurilor sau a gazului, sau știu eu ce mai reparații. Sunt stropit de mașinile care vuiesc pe lângă mine şi scapă a lor roţi în […]

  2. Fac comandă pentru la anu! Nu știam că ai astfel de preocupări. O zi minunată!


Leave a Reply

