O viata de om… intre cer si pamant

They care enough to break them down! June 1, 2010

Filed under: De suflet — mercuryanna @ 2:42 pm
Tags: ,

Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.

Foarte frumos spus si foarte adevarat de cele mai multe ori. Nu am reusit sa descopar al cui este citatul, dar trebuia sa vi-l impartasesc pentru ca mi-a placut foarte foarte mult.

Acum cateva zile a fost ziua mea de nastere; am implinit 25 de ani, un sfert de secol altfel spus🙂. O varsta aparent frumoasa, dar in acelasi timp o incununare a maturitatii si responsabilitatii mi-ar placea mie sa cred. Anul acesta, am avut parte de cele mai frumoase urari, din cele mai indepartate colturi si de prieteni dragi aproape, parca mai aproape decat in ceilalti ani, parca mai calde imbratisarile lor, parca mai sincere urarile rostite.

They care enough to break them down!

 

5 Responses to “They care enough to break them down!”

  1. Știu că ți-am zis La mulți Ani de ziua ta. Dar chiar dacă te lauzi că ai ajuns la o vârstă care îți încununează maturitatea, eu știu că e un copil mare mare care locuiește în suflet la tine…așa că LA MULȚI ANI, Mimișor!!!

  2. […] în tabără şi începu să trebăluiască. Mai întâi ușură iarba și florile de roua grea, apoi ridică ceața deasupra căbănuţei. Bătu cu razele sale la ușa cuiburilor de păsări, care, […]

  3. mercury Says:

    Stii tu cam multe, nu crezi?😛
    Multumesc mult de gandurile bune!

  4. […] lor, gest urmărit cu multă atenție de copil. Gata! Știa unde sunt morcovi, mai lipsea momentul oportun, care s-a ivit în scurt timp, în momentul când mama aspira în camera cea mare a […]

  5. […] Poate mă pripesc și fata asta nu merită ca eu să ezit, nu merită să îi rănesc sentimentele pure. În mintea lui, pentru câteva clipe, apăru momentele în care se plimbau de mână în parc, […]


Leave a Reply

