O viata de om… intre cer si pamant

Sa va fac cunostinta… June 4, 2010

Filed under: Viata de zi cu zi — mercuryanna @ 3:03 pm
Tags: , , ,

… cu micuta mea🙂.

DSCI0001      DSCI0002

Ea este cea despre care va povesteam cu cateva postari in urma, cadoul meu mult asteptat si totusi surpriza. Micuta Corsa din ’94, pe care o conduc de vreo trei saptamani cu mare drag, se incapataneaza sa stea parcata in fata biroului meu; ma rog, incapatanata din toata afacerea sunt eu. E greu intr-un oras, oricat de mic ar fi el, sa-ti parchezi masina intr-un loc ok, la vedere, fara sa platesti parcare, fara sa ocupi locul cuiva peste noapte. Cu putin noroc, biroul meu, amplasat la parterul unei cladiri cu cateva etaje, unde nu prea se mai intampla mare lucru (la etaje ma refer) imi confera privilegiul de a folosi o parte din spatiul atribuit parcarii pentru propria-mi necesitate. In primele zile, nu stiam unde sa parchez ca sa nu deranjez pe nimeni, astfel incat am bagat-o pe “micuta” prin cele mai groaznice balti si hartoape, ascunsa de ochii lumii, chiar si de ai mei (as fi putut uita de existenta ei nefiindu-mi la indemana si eu nefiind obisnuita cu noua achizitie).

In cele din urma, considerand ca o masina de serviciu ar fi stat parcata in fata biroului (pentru ca in spatele blocului in care locuiesc nu ai loc sa arunci un ac noaptea si pentru ca locuiesc la 3 minute de birou), mi-am luat in primire primul spatiu disponibil si am pus stapanire pe acesta… ma rog.. mai variaza amplasarea exacta, dar tot pe-acolo e.

Deocamdata, cam asta a fost prima mea problema legata de “micuta”. Acum, am inceput sa ma documentez de pe internet si de la cunoscatori (mai mult sau mai putin), referitor la ce probleme ar putea avea, ce anume trebuie sa verific periodic, ce inseamna motor diesel si cum se comporta, cum functioneaza si ce anume din sofatul meu haotic ar putea sa afecteze piesele, consumul si implicit durata de viata. Trecem la program de pregatire intensiv.

 

5 Responses to “Sa va fac cunostinta…”

  1. Încet, încet o să înveţi toate aceste lucruri. Ceea ce nu înteleg eu…cu bre să găseşti loc de parcare fără să plăteşti sau fără să deranjezi? Da ce banii tăi nu îs buni la taxe? Adică eu plătesc taxă pe aer şi tu vrei loc de parcare gratis😛 Glumesc, fireşte… O zi bună!

  2. mercury Says:

    Cata vreme am de primit bani de stat de un an jumate si ei se fac ca ploua, o sa evit cat de multe taxe si impozite pot😛

  3. […] –         Eh…jale mă, jale mare! Nu ai auzit ce vuiește presa? Tu chiar nu te uiți la tembelizor? Ce îți pasă ție, tu ești privat… […]

  4. […] de arhitecți în devenire, obosită de drumul anevoios prin pădure, începu să pregătească arsenalul de luptă. Ca un […]

  5. gold3nrose Says:

    Incantata de cunostinta!:D


Leave a Reply

