O viata de om… intre cer si pamant

Pasiuni noi February 14, 2013

Filed under: Pasiuni vechi si noi — mercuryanna @ 1:56 pm
Tags: , , ,

Din categoria “Pasiuni noi” face parte si acest proiectel. Este o incercare timida de decoupage dupa care am luat pauza din lipsa de spatiu pentru a ma desfasura. Proiectele de aceasta natura sunt in stand by deocamdata. Mi-am achizitionat materie prima care asteapta sa fie folosita, in cel mai scurt timp sper eu🙂. Cutiuta a fost lemn natural, nelacuit, nevopsit, inainte de a arata asa.

This slideshow requires JavaScript.

Pozele nu sunt cele mai reusite dar sper sa va placa lucrarea mea!?🙂

 

2 Responses to “Pasiuni noi”

  1. ana Says:

    super faine cutiutzele………..spor la treaba si multa ambitie sa-ti poti continua proiectele.. sunt mai multe si mai micutze… dar is din suflet!.. te pup!


Leave a Reply

