O viata de om… intre cer si pamant

Noua mea painica February 16, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 9:05 pm
Tags: , , , , , , ,

Astazi am avut zi de gatit. Prima dintre postari este si ultima dintre “gateli”. Pozele de la celelalte mancaruri n-au vrut sa se trimita de pe telefon asa ca o sa le postez mai tarziu putin. In cautare de “painici” am adaptat o reteta a Oanei Camacho de chipsuri si mi-am facut niste felii de “paine” grozave. Sper sa nu va inebunesc cu ghilimelele dar pentru cei care painea inseamna paine din comert, painicile mele ar putea parea o gluma. Mie mi se par foarte bune si cum nu eram foarte mare fan al painii nici inainte de dieta, acum sunt foarte multumita de rezultate.

Asa arata feliile mele de paine. Reteta nu contine tolerate iar portia poate fi consumata intr-o zi!

2013-02-16 20.10.50

Pentru cine vrea sa le incerce, gasiti mai jos reteta adaptata:

Ingrediente:

– 2 linguri tarate de ovaz (eu nu le-am macinat)

– 2 linguri iaurt 0%

– 2 linguri branza tofu faramitata 0% (eu am folosit varianta de tofu afumat)

– 2 linguri branza proaspata de vaca 0%

– 2 oua (pentru cei cu probleme de colesterol, folositi eventual 1 ou + 1 albus)

– sare dupa gust

– putin praf de copt (stins cu putin otet)

– alte condimente pentru cine se pricepe la arome, eu nu🙂 (oregano, busuioc, rozmarin, piper, etc)

Preparare:

Am amestecat toate ingredientele bine bine, am intins compozitia intr-o tava de silicon dreptunghiulara si am dat-o la cuptor pana s-a rumenit putin (compozitia nu tava🙂 ). Am scos foaia, am taiat-o dreptunghiuri si am pus “feliile” pe verso intr-o tava mai mare si le-am dat din nou la cuptor lasand usa putin intredeschisa pentru a se usca usor. Rezultatul final il aveti mai sus.

 

2 Responses to “Noua mea painica”

  1. Diana Pisuc Says:

    Hey buna, din compozitia asta au iesit atatea painici?:)

    • mercuryanna Says:

      Ciao Diana, da. A iesit o foaie pe care am taiato dreptunghiuri. Poti sa o tai cum vrei tu sau poti sa pui de la inceput compozitia cu lingura pe hartie de copt🙂


Leave a Reply

