O viata de om… intre cer si pamant

Pastrav pe sare February 17, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 8:09 pm
Tags: , , , ,

Simplu si gustos. Niciodata nu am reusit sa gatesc pestele intr-un mod decent iar rezultatul final sa fie unul aspectuos. Chiar si atunci cand foloseam ulei si faceam pestele pane in tigaie, mi se lipea tot si il mancam fulgi :)). Pentru ca mi-am dat seama cat de sanatos este pestele si cat de bine venit e pe langa vesnicul pui din dieta, am decis ca ar fi cazul ca invat sa-l gatesc. Zis si facut. Am fost la pescarie, am luat doi pastraviori si am dat buzna in bucatarie sa-i pregatesc. Pentru ca auzisem pe undeva de peste pe sare, mi-am propus sa-l incerc. Presupun ca ideea este luata de la pui pe sare dar nici pe ala nu l-am incercat pana acum, probabil in viitor dar deocamdata puiul imi place la punga, o sa vedeti mai tarziu😀.

Reteta este recomandata inca din atac.

2013-02-16 17.14.18

Preparare:

Asadar, am curatat pestele, l-am spalat, l-am uscat bine de tot in prosoape de hartie, i-am indesat cateva feliute de catei de usturoi in burtica (lamaie nu am avut dar am auzit ca ar fi bun) si l-am trantit in tava pe fundul careia pusesem un deget de sare (ceva mai grunjoasa nu de-aia fina). L-am dat la cuptor la foc mic si l-am urmarit indeaproape. Cand mi s-a parut frumusel, l-am intepat cu furculita de cateva ori ca sa ma asigur ca se patrunde bine si l-am intors pe cealalta parte. L-am mai lasat putintel sa prinda culoare si sa-si ia singur sare din tava (nu l-am condimentat deloc inainte de a-l pune in tava) dupa care l-am scos si l-am servit cu sos de usturoi si iaurt asa cum se vede de altfel. Asta a fost prima mea izbanda in bucataria pescareasca🙂. Simplu si gustos, dupa cum spuneam.

 

2 Responses to “Pastrav pe sare”

  1. ana Says:

    asta e diferenta majora.. rezultatele gatirii pestelui proaspat e mai usoara ca-i fresh… ala congelat… D-zeu stie cand o fost congelat… difera ca si gust dar si ca rezultat… adik nu imparti pestele cu tigaia …


Leave a Reply

