O viata de om… intre cer si pamant

Placinta cu pui – varianta Dukan February 17, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 1:44 pm
Tags: , , , , , ,

Reteta asta de placinta cu pui o faceam si inainte de dieta dar cu smantana si unt. Acum insa am adaptat-o si nu am motive sa ma plang.

Va invit sa o incercati! Este foarte foarte buna si in plus nu contine tolerate! Portia este pentru doua zile din pricina taratelor!

2013-02-16 19.35.06

Ingrediente blat:

– 4 linguri tarate ovaz (eu le-am macinat)

– 2 linguri branza 0%

– 1 iaurt mic

– 2 oua

– putin praf de copt (stins cu otet)

– condimente dupa gust

Ingrediente compozitie:

– 1 piept de pui

– 1 ceapa mica

– 2 oua

– 2-3 linguri quark

– condimente

Preparare:

Ingredientele pentru blat se amesteca bine, se pune compozitia rezultata in tava (de silicon folosesc eu) si se da la cuptor la foc mic spre mediu pana se incheaga bine, eventual sa prinda si o usoara nuanta aramie, nu prea mult. Intre timp se toaca pieptul de pui bucatele (eu am preferat sa nu-l bag la masina de tocat ca se facea pasta) si se pune la calit cu ceapa tocata (eu am pus ceapa intai cu cateva linguri de apa pana s-a facut sticloasa). Cand s-au albit bucatelele de pui si s-au patruns, se scot, se condimenteaza dupa gust si se distribuie peste blatul din tava. Deasupra se toarna amestecul de oua batute bine cu quark-ul si condimentele si se da din nou la cuptor pana se incheaga compozitia si prinde culoare de copt. Pofta buna!

 

Leave a Reply

