O viata de om… intre cer si pamant

Magdalene Dukan February 18, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 8:11 pm
Tags: , , , , , ,

Si cum nerabdarea nu ma lasa sa dorm, trebuie sa va arat neaparat cel mai proaspat desert al meu. Sper sa va placa si voua cel putin cat mi-au placut mie.

Atentie, crema contine 2 tolerate chiar daca in cantitate mica. Portia de tarate este pentru o zi (croaziera)!

This slideshow requires JavaScript.

Daca pozele v-au facut pofta, va invit sa le incercati!

Ingrediente aluat:

– 2 albusuri

– 3 linguri indulcitor praf

– 2 linguri tarate de ovaz rasnite

– 1 galbenus

– 2 linguri lapte 0%

– esenta de vanilie

– putin praf de copt

Ingrediente umplutura ( “Nutella” Dukan):

– lapte praf degresat

– cacao

– indulcitor praf

– lapte 0%

Eu am facut cantitate din 9 linguri lapte praf, 3 lingurite cacao, 3 linguri indulcitor si lapte cat cuprinde. Le-am amestecat bine de tot sa scap de cocoloase si am pus-o in borcan la pastrare in frigider. Initial compozitia trebuie sa fie mai lichida pentru ca la frigider se va mai intari. Pentru magdalene am folosit cate o jumatate de lingurita la fiecare bucatica.

Preparare:

Pentru aluat, am batut bine albusurile, am adaugat indulcitorul si am batut pana s-au intarit bine de tot. Am adaugat pe rand taratele macinate, galbenusul, esenta, praful de copt, laptele si am mixat totul bine. Am pus in fiecare forma compozitie cam pana la jumatate (am folosit o tava de silicon pentru briose trandafir) si am dat la cuptor la foc mediu spre mic sa nu se arda. Le-am urmarit (nu as stii sa va spun cat timp, oricum depinde de cuptor) pana s-a intarit putin compozitia, aveti grija sa nu prinda culoare pentru ca riscam sa se arda ulterior. Le-am scos, am pus in fiecare forma o jumatate de lingurita de “nutella” si am turnat deasupra restul compozitie de aluat. Le-am dat inapoi la cuptor si am urmarit coacerea lor.  Pot fi pudrate cu indulcitor.

Poate parea complicata putin procedura dar nu este, iar rezultatul final merita, zic eu🙂.

 

6 Responses to “Magdalene Dukan”

  1. Larisa Says:

    de abia astept sa-l gust maine:D

  2. ana Says:

    si cum ziceam… o extra portie pentru drum…


Leave a Reply

