O viata de om… intre cer si pamant

Trandafiri de branza February 20, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 9:34 pm
Tags: , , , , ,

Pentru ca imi plac mult formele astea si nu doar mie🙂, am purces la experimentat. Am ales un desert simplu cu ingredientele de prin casa iar rezultatul este cel de mai jos. Reteta este foarte foarte simpla, citita si rascitita pe blogurile colegelor de dieta, cu sau fara anumite ingrediente, formele fiind cele care ne fura ochii. Din pacate poza lasa de dorit, este facuta cu telefonul😦.

Reteta este permisa inca din atac.

2013-02-20 23.00.51

Ingrediente:

– 250 – 300 g branza degresata (eu am combinat branzica vrac cu Ehrman care e mai fina)

– 3 linguri indulcitor praf

– 2 oua

– 2 linguri goji

– esenta de vanilie dupa gust

– putin praf de copt (stins cu otet)

Preparare:

Se amesteca foarte bine ingredientele de mai sus, se pun in forme (ale mele sunt de silicon) si se dau la cuptor pana cresc bine prajiturele si prind crusta. Fundul formei (petalele) se coace mai repede asa ca nu asteptati pana devin maronii deasupra . Se lasa sa se raceasca, se scot din forme, se fac poze… aaaa, voi nu trebuie, eu am facut ca sa vi le arat🙂 si se consuma. Simplu ca “buna ziua” asa-i?

 

Leave a Reply

