O viata de om… intre cer si pamant

O masa super proteica – Pui la punga cu tocanita de ciuperci February 24, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 9:49 am
Tags: , , , , ,

Una dintre mesele mele favorite pentru PL este puiul cu ciuperci. Ambele ingrediente imi placeau la fel de mult si inainte de dieta, acum trebuind doar sa adaptez reteta🙂. Mancarica asta este simpla, gustoasa si pliiiiina de proteine. Considerate a ocupa locul doi in ce priveste continutul de proteina vegetala dupa soia, ciupercile sunt un aliment important in meniul nostru, cu atat mai mult in Dukan. Pot fi gatite sub diverse forme si pot fi consumate cu incredere in zilele de PL.

2013-02-17 13.37.04

Ingrediente:

-1 pulpa superioara de pui (sau pulpe inferioare sau piept dupa preferinta)

– 1-2 catei de usturoi

– 300 – 350 gr ciuperci (eu am facut pentru mai multe persoane asa ca aproximez acum cantitatile)

– 1 ceapa

– 2-3 linguri quark

– 1 ou

– un paharel de lapte

– optional 1 lingura de amidon (eu am preferat sa consum toleratele sub alta forma🙂 )

– condimente dupa gust

– patrunjel verde pentru decor

– castravete murat pentru decor (si consum bineinteles)

Preparare:

Se despieliteaza puiul, se impaneaza cu felii de usturoi si se condimenteaza, se pune in punga de gatit si se da la cuptor.

Intre timp, ciupercile se spala, se toaca dupa preferinta bucati mai mici sau mai mari si se pun in tigaie cu ceapa tocata si se calesc putin amestecand continuu in ele. Se adauga un pahar de apa si se lasa la fiert acoperite cu capacul. Completati de apa daca trebuie pana sunt patrunse bine.  Cand scade apa din tigaie, se condimenteaza si se adauga compozitia de quark, ou, lapte, amidon optional si se amesteca toate. Se mai lasa cateva minute amestecand constant dupa care se iau de pe foc si se servesc impreuna cu puiul, asezonate cu muraturile si patrunjelul. Pofta buna!

 

2 Responses to “O masa super proteica – Pui la punga cu tocanita de ciuperci”

  1. Asta il voi face si eu de poimaine incolo… arata DELLICIOUSSSSS! :*


Leave a Reply

