O viata de om… intre cer si pamant

Rulada de pui si chiftelute cu dovlecel March 3, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 10:19 pm
Tags: , , , , , , ,

Mi-am pregatit pachetelul pentru birou: Rulada din piept de pui cu branza si Chiftelute cu dovlecel. Retetele sunt simple asa ca, sa trecem la gatit!

Rulada este permisa inca din atac iar chiftelutele sunt permise in zilele de pl – croaziera. Nu contin tarate! Nu contin tolerate!

2013-03-03 21.26.032013-03-03 21.25.03

 

 

 

 

 

 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente Rulada:

– 1 piept de pui

– 200 g branza degresata

– 50-60 g tofu afumat

– patrunjel verde

– condimente dupa gust

Preparare Rulada:

Am desfacut pieptul de pui cu ajutorul cutitului intr-o “foaie” mai mare. Initial l-am impartit in doua pentru a avea doua rulade. De preferat este sa nu se rupa, mie mi s-a mai perforat pe ici pe colo. L-am batut usor cu ciocanul de snitele in zonele mai groase, l-am condimentat cu sare, piper si paprika dupa care am intins o lingura de amestec de branza cu tofu faramitat si patrunjel verde. Am rulat, am condimentat pe deasupra si am dat la cuptor in tava de silicon cu o foaie de hartie de copt umezita si stoarsa usor pusa peste tava. L-am lasat la foc mic o bucata de timp, verificati din cand in cand sa vedeti cum arata. Puiul o sa lase apa in care va fierbe oarecum rulada. Cand mi s-a parut in regula, am intors ruladele pe partea cealalta si l-am mai lasat putin fara hartia de copt de data asta. Pentru a se rumeni putin, am scurs din tava si am mai lasat la foc mare cateva minute.  Mi-a iesit destul de groasa rulada si am avut emotii ca nu se va gati puiul dar a iesit foarte bine.  Am oprit focul (de fapt nu l-am oprit pentru ca am bagat chiftelutele🙂 ) si le-am lasat la racit, le-am taiat si le-am servit alaturi de chiftelute si gogosari murati.

Ingrediente Chiftelute:

– 1 dovlecel (mic mic am avut eu)

– 50-60 gr tofu simplu

– 1 bucatica mica de telina (cam cat o nuca a fost a mea)

– 1 ou

– condimente dupa gust

– se pot pune tarate inmuiate dar eu am vrut sa le am pentru altceva🙂

Preparare Chiftelute:

Am dat pe razatoarea fina dovlecelul si telina, am adaugat putina sare peste ele si le-am lasat la scurs. Am stors bine compozitia, am adaugat tofu stors si el, oul si condimentele. Le-am amestecat pe toate, le-am impartit in turtite mici si le-am pus in tava pe folie de teflon dupa care, la cuptor cu ele, la foc mediu! Le-am urmarit putin, le-am intors sa se faca si pe cealalta parte si gata cu ele. Mie mi-au iesit un fel de chifteluto-chipsuri pentru ca le-am facut mici si plate si pentru ca le-am lasat la uscat putin in cuptor dupa ce am oprit focul.  Gustul de telina mi s-a parut foarte bun in combinatia asta, o sa le mai repet. Sper sa va placa si voua!

 

2 Responses to “Rulada de pui si chiftelute cu dovlecel”

  1. ana Says:

    arata super bine.. era sa scriu.. super delicios… dar nu se poate gusta prin privire, asa ca ce pot sa zic.. cand o sa ma ambitionez tare… dar tare rau de tot… (ca-n bancu cu bula-n desert cu usa dupa el)… o sa incep dieta asta..!!!

    • mercuryanna Says:

      Nu stiu bancul, noteaza-ti sa mi-l spui… ioi, numa martea viitoare cred ca ne vedem😦. Sa nu uiti de el. Sau vii maine pe la birou si mi-l spui atunci ;)). Tu ai ambitie, dar n-ai nevoie de dieta. In schimb, rulada o poti face si fara sa tii dieta😛


Leave a Reply

