O viata de om… intre cer si pamant

Update la calatorii March 3, 2013

In ultima perioada am vizitat mai putine locuri, mi-e dor sa calatoresc dar parca nu-mi mai ajunge timpul😦. Am vazut Atena, un oras pliiiiin de istorie, un oras in care ai putea sta saptamani intregi sa-l savurezi pe indelete cu bunele si relele lui. In scurtul timp pe care l-am petrecut acolo am descoperit un oras cosmopolit care are cate ceva pentru fiecare dintre noi, istorie, modernism, agitatie, liniste, verdeata… cate putin din fiecare.

554040_10151177132973490_1490355509_n

La Roma am fost in decembrie 2011. Imbinarea istoriei cu modernismul pare asa de naturala, de la strazile pavate cu piatra si coloanele din piatra restaurate in oras pana la cladirile moderne si asfaltul impecabil al drumurilor, de la grandoarea Pietei San Pietro, a Parthenon-ului si Colosseum-ului pana la finetea si eleganta regasite in Fontana di Trevi si linistea din Villa Borghese, de la luxoasele magazine de pe Via Condotti pana la saracia din gara Termini vazuta seara tarziu. Roma m-a obosit putin, am avut doar cateva zile la dispozitie si am vrut sa va cat mai mult din oras. Sper sa revin candva sa revad pe indelete obiectivele importante si neaparat gradinile Tivoli.

Zakynthos, destinatie de vacanta. O insula mica si cuceritoare apartinand Greciei, cu plaje superbe, cu nisip fin si apa limpede, cu soare fierbinte pana in octombrie, cu peisaje de vis si viata de noapte, cu all inclusive (si nu numai) si verdeata, cu broaste testoase si stelute de mare🙂. Asta va pot spune pe scurt despre Insula Zakynthos, mai multe insa puteti descoperi vizitand-o.

543322_10151177151113490_2010528745_n 283444_10151178553403490_1264565271_n

 

2 Responses to “Update la calatorii”

  1. ana Says:

    super frumoase peisajele si locurile.. sper ca voi ajunge si eu … la mare in vara asta.. vorba aia.. sa scapam un pic de stress… si sa ne bucuram de soare… abia astept vara asta o data!!!!!

    • mercuryanna Says:

      Pai sanatosi sa fiti ca ajungeti la mare, zarurile au fost aruncate😉. Mi-e dor si mie de un concediu concediu si pana la toamna mai este mult si bine. Sper sa reusesc si eu anul asta.


Leave a Reply

