O viata de om… intre cer si pamant

Tiramisu Dukan March 13, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 11:49 pm
Tags: , , , , , , , , , ,

Am revenit si eu dupa ceva vreme. Desertul asta l-am facut saptamana trecuta dar nu am apucat sa-l postez pana acum. Sunt foarte entuzismata de rezultat asa ca va prezint si voua reteta preluata si usor adaptata de Tiramisu Dukan. Reteta este preluata de pe Dukaniada, una dintre sursele mele de inspiratie preferate🙂. Multumesc Bianca pentru tot ce gatesti si postezi si spor in continuare!

Portia este pentru croaziera pentru 3 zile sau 3 persoane. Contine un tolerat – lapte praf!

This slideshow requires JavaScript.

Ingrediente Blat:

– 4 albusuri

– 2 galbenusuri

– 6 linguri tarate de ovaz macinate

– 1 lingura ness

– 1 lingurita praf de copt

– 4 linguri indulcitor praf

Ingrediente Crema:

– 250g quark

– 8-9 linguri lapte praf

– 1 galbenus

– 2 linguri indulcitor lichid (mie mi se pare foarte dulce al meu – Diamant)

– 1 fiola esenta de vanilie

– putin lapte pentru subtiat crema daca este necesar

Ingrediente Sirop:

– 1 lingura ness

– esenta de rom dupa gust

– 1 lingura indulcitor lichid

– 5 linguri apa fierbinte

Preparare:

Prima etapa o constituie prepararea blatului care poate fi copt in diferite forme, de la forme rotunde de tarta, tavi de chec sau foi individuale (astea necesita mai mult timp pentru a fi coapte individual dar nu mai prezinta stres cand vine vorba de taiat) pana la cratite micute sau vase de yena. In functie de recipientul folosit si de felul in care se comporta la astfel de operatiuni, puteti tapeta cu hartie de copt umezita in prealabil (cel putin in cazul cratitelor sau a vaselor de yena cred ca e recomandat). Am batut albusurile cu indulcitorul spuma tare, am adaugat pe rand galbenusurile, faina de tarate, nessul, indulcitorul si praful de copt stins cu putin otet si le-am mixat pe toate. Am turnat compozitia in vasul de yena in cazul meu (tapetat cu hartie de copt) si am dat la cuptor la foc mediu. Am urmarit pana s-a copt dupa care am scos blatul la racit.

In timpul coacerii blatului, am pregatit crema amestecand ingredientele cu mixerul pana am obtinut o crema legata. Daca este prea uscata si nu se leaga frumos, adaugati putin lapte pana se omogenizeaza, nu foarte mult ca sa nu curga pe urma. Dati crema la frigider si pregatiti siropul amestecand ingredientele pana se topeste nessul.

Taiati blatul daca l-ati copt in forma sau pregatiti foile in cazul celor individuale. Asezati pe platou prima foaie, insiropati cu siropul de cafea, puneti o parte din crema, repetati cu al doilea blat si al treilea apoi acoperiti cu restul de crema si presarati cacao sau ness pentru decor.

Pofta buna!

 

3 Responses to “Tiramisu Dukan”

  1. Bianca Mandran Says:

    Ma bucur ca-ti plac retetele mele!


Leave a Reply

