O viata de om… intre cer si pamant

Un fel de parizer de pui March 14, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 12:26 am
Tags: , , , , ,

La parizer de pui cu ardei m-a dus gandul, motiv pentru care l-am denumit asa. De fapt carnea pe care am folosit-o eu a fost de curcan dar se poate inlocui cu pui sau vita dupa preferinte. Ideea de coacere am gasit-o candva pe internet si am pastrat-o pentru ca mi-a placut tare mult. Sper sa va placa si voua macar ideea ca aspectul nu e chiar atat de apetisant😛.

Eu am pus un ardei copt in compozitie si un fir de ceapa verde motiv pentru care o recomand pentru croaziera – pl. Nu contine tarate! Nu contine tolerate!

2013-03-09 10.56.47

Ingrediente:

– 500 g carne tocata de curcan (pui sau vita)

– 1 fir ceapa verde

– 1 ardei

– 2 oua

– 100 g piept de pui afumat

– 100 g tofu (sortiment dupa preferinta)

– condimente dupa gust

Preparare:

Foarte complicat🙂. Am copt ardeiul pe langa tava cu blatul de tiramisu pe care o aveam in cuptor🙂 si apoi am tocat toate ingredientele care erau de tocat: ardeiul copt despielitat, pieptul de pui afumat, ceapa verde si am sfaramat tofu peste ele. Am adaugat carnea tocata, ouale si condimentele si le-am pus in forma. Forma mea este una homemade, dintr-o conserva de rosii decupata la ambele capete pe peretii careia am pus hartie de copt umezita in prealabil si stoarsa (peretii interiori bineinteles). Conserva am pus-o in pozitie verticala intr-o tava dupa care am turnat compozitia cu lingura tasand bine pentru a nu ramanea goluri. Am acoperit cu folie de alumniu conserva si am dat tava cu totul la cuptor la foc mic. Am spionat-o din cand in cand sa vad cum se comporta partea de jos care era in tava, iar cand a prins culoare, am luat folia de deasupra si am intors-o pentru a se rumeni putin si pe celalalt capat. Am mai lasat-o putin la cuptor dupa care am oprit focul si am scos-o la racit. Cand se raceste iese usor din forma si se taie feliute mai subtiri pentru sandviciuri sau mai groase pentru servit cu garnitura de legume sau salate.

Sper sa va placa si voua ideea🙂

 

6 Responses to “Un fel de parizer de pui”

  1. Bianca Mandran Says:

    ingenioasa ideea! bravo! mi-e foame!

    • mercuryanna Says:

      Cica nu e prea apetisanta😦. Cred ca din cauza ca e prea alba compozitia, o sa o mai fac si atunci o colorez =))

      • Bianca Mandran Says:

        mda, depinde si de calitatea pozei la faza asta cu apetisant… tre sa incerci cu boia sau curry pentru culoare. o sa incerc si eu k tare mi-ai facut pofta!😉

      • mercuryanna Says:

        Poti sa mai pui castravete murat, morcov fiert sau alte ingrediente, eu nu prea stapanesc combinatiile si daca pierd timp si nu-mi iese cel putin mancabil imi cam piere cheful.

      • Bianca Mandran Says:

        te cred, chiar si eu mai patesc asta cateodata, ca ma prea aventurez… insa cred ca ar merge bine cu boia.

  2. […] ca si ideea am luat-o de aici: https://mercuryanna.wordpress.com/2013/03/14/un-fel-de-parizer-de-pui/ numai ca eu am folosit carne de pui si de vita Am avut 500gr carne de pui si 200 de vita Carnea am […]


Leave a Reply

