O viata de om… intre cer si pamant

Pizza March 23, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 9:10 pm
Tags: , , , , , , ,

Pentru ca astazi a fost sambata si am avut program intens de gatit, iata si cina mea din aceasta seara. Nu este nimic nou sub soare eu va spun doar cum am facut eu🙂.

Retata poate fi pregatita in croaziera – pl si este pentru o zi (2 linguri de tarate). Nu contine tolerate!

2013-03-23 16.57.272013-03-23 16.58.57

 

Ingrediente blat:

– 2 linguri tarate de ovaz

– 1 ou

– busuioc si rozmarin

– sare, piper dupa gust

– putin praf de copt stins cu otet

 

Ingrediente “topping”:

– 50-60 g branza degresata (vrac am folosit eu)

– 3 felii tofu afumat

– o felie cca 20-30 gr cascaval vegetal 3%

– o jumatate mica de ardei capia

– 3 rosii cherry

– 2 linguri pasta de rosii

– 50-60 g piept de pui afumat (se poate folosi pastrama de vita sau ton din conserva)

– 1 ou

– 1 lingura iaurt

– condimente dupa gust

 

Preparare:

Am amestecat ingredientele pentru blat, le-am pus intr-o tava de tarta (de silicon) si am dat la cuptor sa se coaca pe jumatate.

Intre timp, am taiat ingredientele dupa cum mi-a venit: tofu bastonase, ardeiul si rosiile felii, pieptul de pui bucatele. Am scos blatul din cuptor, l-am lasat cateva minute sa “respire” dupa care m-am napustit asupra lui cu umplutura🙂. Am intins pasta de rosii pe blat, am “presarat” branza degresata, bucatelele de tofu, ardei, rosii, piept de pui, am acoperit cu oul batut cu lingura de iaurt si ceva condimente iar deasupra am ras cascavalul.

La cuptor cu toate pana se coc si se topeste putin cascavalul! Se serveste cu ketchup light dupa preferinte. Pofta buna!

 

Leave a Reply

