O viata de om… intre cer si pamant

Rulada cu cafea March 23, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 7:16 pm
Tags: , , , , , ,

Pentru ca evit deseori sa folosesc tolerate, le pastrez pentru deserturi rapide, gen crema de ciocolata :d, am facut astazi un dulce potrivit inca din atac. Simplu si gustos, iar esentele le puteti schimba dupa propriile preferinte. Poza este dezastruoasa, stiu :-s.

Rulada se poate consuma incepand din atac! Nu contine tolerate! Nu contine tarate!

2013-03-23 18.11.23

Ingrediente blat:

– 3 albusuri

– 2 galbenusuri

– 3 linguri indulcitor praf

– 1 lingura ness

– putin praf de copt stins cu otet

Ingrediente crema:

– cca 150 g branza degresata (vrac am folosit eu)

– 1 galbenus

– 50-70 ml lapte

– 3-4 linguri indulcitor

– esenta cafea

Preparare:

Am pregatit compozitia pentru blat amestecand galbenusurile cu indulcitorul, ness-ul si praful de copt, iar apoi adaugandu-le peste albusurile batute spuma. Am amestecat usor sa nu se lase albusurile, am turnat compozitia intr-o tava de silicon dreptunghiulara si am dat la copt la foc mediu spre mic. Cand s-a copt, am scos tava sa se racoreasca putin dupa care am scos blatul din tava, l-am rulat usor intr-o folie si l-am lasat la racit. Blatul trebuie sa fie pufos pentru a nu se rupe la rulat (al meu avea un deget bun grosime).

Intre timp am pus intr-o cana metalica galbenusul de ou cu lapticul si cu o lingura de indulcitor si am pus pe ochiul mic de la aragaz amestecand continuu pentru a nu se forma cocoloase. Nu am vrut sa folosesc galbenusul crud de-asta am ales sa-l “gatesc” si pe el. Laptele este permis in atac in cantitate mica la cafea asa ca am considerat ca ce incadreaza. Cand s-a ingrosat compozitia am oprit focul si am lasat la racit. Am amestecat branza cu indulcitor dupa gust, am adaugat mixul de lapte cu ou si esenta de cafea dupa gust (eu am pus mai multa ca sa aibe gust de cafea nu de branza :D).

Asamblarea este simpla, am derulat blatul, am intins crema, am rulat blatul si am dat la rece.

 

4 Responses to “Rulada cu cafea”

  1. […] Ca să nu fiți supărați/supărate că v-ați mâncat porția de tărâțe, luați de aici un desert bun fără tărâțe și chiar fără tolerate. Tweet Posted in Diete, Dukan, […]

  2. Simona Balau Says:

    Buna. De unde cumperi esenta de cafea sau o pregatesti acasa? Am vazut in mai multe retete si prin hipermarket nu am vazut asa ceva. Multumesc.


Leave a Reply

