O viata de om… intre cer si pamant

Ciorba alba de pui March 24, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 7:08 pm
Tags: , , , , , ,

Ma gandesc ca poate fi facuta foarte bine si cu vita sau curcan, nu stiu exact cat i-ar schimba gustul, dar eu cu pui o fac si m-am indragostit de ea. Unii o mai numesc ciorba radauteana Dukan, eu am ales sa-i spun ciorba alba pentru ca… e alba si nu are legume ca in cazul celei radautene. Poate fi facuta bineinteles si cu legume, dar eu am facut-o pentru a putea fi mancata in atac si in croaziera – pp/pl. Ca urmare, este ciorba mea favorita pentru ca nu trebuie sa tin evidenta zilelor in care o mananc🙂

Ciorbita permisa incepand din atac. Nu contine tolerate! Nu contine tarate!

2013-03-24 14.31.562013-03-24 14.32.33

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

– 2 pulpe de pui (sau piept de pui)

– 1 ceapa mica

– 4-5 catei de usturoi

– 1 galbenus

– 4-5 linguri iaurt

– condimente dupa gust

– patrunjel verde pentru gust si decor

Preparare:

Am despielitat si degresat pulpele si le-am pus la fiert cu putina sare. Am luat spuma  de cateva ori dupa care am adaugat ceapa tocata marunt si am lasat sa fiarba pana a inceput sa se desprinda carnea de pe oase. Am scos pulpele, le-am dezosat si am taiat carnea bucatele pe care le-am pus inapoi in oala.

Intre timp, am amestecat bine galbenusul cu iaurtul si usturoiul zdrobit, am oprit focul si am adaugat cate o lingura de supa la compozitia cu iaurt pana s-a incalzit. Am turnat totul in oala amestecand continuu si am servit cu mare pofta. este o reteta FOARTE simpla dar si foarte gustoasa. Tot secretul sta in aroma de usturoi iar pe mine ma da gata. Celor care nu agreeaza usturoiul, s-ar putea sa nu le placa, dar eu cred ca merita incercata🙂.

 

Leave a Reply

