O viata de om… intre cer si pamant

Lapte de pasare March 24, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 4:46 pm
Tags: , , , , ,

O reteta Dukan friendly prin excelenta, laptele de pasare este un dulce simplu de facut si foarte gustos. Poate tocmai din cauza ca e prea simplu de facut, a durat mai bine de doua luni de dieta pana l-am incercat🙂. N-am mai mancat lapte de pasare din copilarie asa ca portia de astazi s-a topit pe nerasuflate.

Desertul poate fi consumat in croaziera in limita celor 250 ml lapte/zi. Nu contine tarate! Nu contine tolerate!

This slideshow requires JavaScript.

Ingrediente:

– 2 oua (eu am folosit 2 oua + 2 albusuri pe care le aveam aveam de la alt preparat)

– 500 ml lapte

– indulcitor dupa gust (vreo 4 linguri praf am folosit eu)

– esenta de vanilie

Preparare:

Am pus laptele pe foc timp in care am batut albusurile spuma cu o lingura de indulcitor praf. Am pus cu lingura spuma de ou la oparit in lapte (eu am pus in doua reprize ca nu mi-a incaput toata spuma o data) dupa care am scos “galustile” de spuma pe o tava si am luat laptele de pe foc sa se raceasca putin. Intre timp am amestecat galbenusurile cu vreo 3 linguri de indulcitor si cu esenta de vanilie. Cand s-a racorit putin laptele, am adaugat cateva linguri in compozitia de galbenus sa se incalzeasca, dupa care am turnat totul in cratita cu lapte si am pus-o pe baie de aburi (intr-o cratita mai mare cu apa in ea) inapoi pe aragaz. Am amestecat constant pana s-a ingrosat putin si am oprit focul. Am servit galustile de spuma cu laptele aromat.

 

Leave a Reply

