O viata de om… intre cer si pamant

Caramele Dukan March 31, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 7:44 pm
Tags: , , , , , ,

Cu cafea bineinteles :)). De suparare ca nu mi-au iesit bezelele, dupa o vesnicie in care am sperat ca macar de data asta sa ma bucur de ele, am recurs la un desert mai simplu – caramele. Cantitatea este mica dar gustul puternic🙂.

Desertul este pentru 4 zile sau 4 persoane! Contine un tolerat – lapte praf! Nu contine tarate!

2013-03-31 17.21.162013-03-31 19.19.23

 

 

 

 

 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

– 12 linguri lapte praf

– 1 lingura ness

– 4-5 linguri indulcitor praf (dupa gust)

– 3-4 linguri cola zero (daca va sperie combinatia cafea – cola, incercati cu lapte, ar trebui sa iasa caramele cu lapte)

– puteti adauga esente dar daca am pus cafea am considerat ca mi-e suficient🙂

Preparare:

Simplu si foarte simplu. Am amestecat ingredientele uscate dupa care am adaugat cate-o lingura de Cola amestecand in continuare. Compozitia finala trebuie sa fie destul de vartoasa pentru a se intari bine si a putea fi taiata. Am pus folie intr-o caserola, am turnat compozitia (nu trebuie sa curga aproape defel), am scuturat bine caserola pentru a intinde crema pe toata suprafata acesteia dupa care am acoperit-o cu surplusul de folie si am dat vreo ora la frigider.

Procedeul este foarte simplu in principiu nessul putand fi inlocuit cu cacao iar Cola cu lapte pentru a obtine o ciocolata de casa🙂.

 

Leave a Reply

