O viata de om… intre cer si pamant

Chec de ciuperci March 31, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 6:52 pm
Tags: , , , , , ,

Simplu, pufos si gustos! Un aperitiv potrivit iubitorilor de ciuperci in special. L-am numit “chec” pentru este foarte pufos si aerisit, rezultatul unei tehnici obisnuite in pregatirea deserturilor, pe care pana acum nu am folosit-o la retete sarate, folosirea albusurilor batute spuma. Reteta poate fi reinterpretata dupa bunul gust, eu am folosit ingrediente pe care le aveam prin frigider.

Checul poate fi consumat in croaziera – pl. Nu contine tarate! Nu contine tolerate!

2013-03-31 12.07.25 2013-03-31 12.06.45

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

– cca 500 g ciuperci (eu am folosit ciuperci de padure oparite si congelate)

– 1 ardei mic

– cca 150 g tofu afumat

– 1 fir ceapa verde

– 2-3 fire patrunjel verde

– 3 linguri branza (vrac am folosit eu)

– 3 oua

– 2 linguri iaurt

– condimente dupa gust

Preparare:

Am dezghetat ciupercile si le-am stors bine bine de apa. Le-am tocat marunt si le-am pus intr-un bol mai mare. Am adaugat ceapa verde, patrunjelul si ardeiul tocate marunt, tofu maruntit, branza si doua galbenusuri. Am amestecat compozitia cu mana pentru a lega putin ingredientele si am condimentat dupa gust cu sare si piper.

Separat, am batut 2 albusuri cu un praf de sare dupa care am incorporat usor ingredientele semiuscate. Nu va asteptati sa ramana spuma foarte vizibila pentru ca trebuie totusi amestecate binisor, dar la copt ar trebui sa ramane aerisita compozitia.

Am turnat totul intr-o tava de chec de silicon niveland cu o lingura si apoi dand tava la cuptor la foc mic. Cand este pe jumatate copt checul, adaugati deasupra un amestec de iaurt cu ou pentru a forma o crusta frumoasa si dati la cuptor in continuare pentru a se coace.

Cand incepe sa prinda culoare pe margine amestecul de deasupra, scoateti si lasati la racit in forma. Scoateti cand este rece, feliati si serviti dupa preferinte!

 

Leave a Reply

