O viata de om… intre cer si pamant

Supa de taitei Dukan March 31, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 6:59 pm
Tags: , , , , , , ,

Daca tot am dukanit pastele, m-am gandit sa folosesc aceasta descoperire in diferite variante, asa ca astazi va invit la o supa de taitei dupa reteta clasica. Nici nu ar avea sens sa va scriu ce si cum se pune in supa, cu siguranta ati facut cu totii o supa in viata voastra, dar ca sa respect modelul, gasiti mai jos detaliile.

Supa poate fi consumata in croaziera – pl. Contine tarate si un tolerat – amidon! Portia este pentru 2 zile sau 2 persoane!

2013-03-31 13.24.44

Ingrediente supa:

– 4 ciocanele de pui

– 1 morcov

– 1 patrunjel

– 1 pastarnac

– 0 felie de telina

– patrunjel verde

– condiment de legume deshidratate

– sare, piper dupa gust

Preparare:

Taiteii se fac dupa reteta de Paste Dukan dar se taie mai subtiri. Cu cat foaia coapta este mai subtire si mai uniforma, cu atat taiteii vor iesi mai fini. Atentie mare la inclinatia cuptorului ca mie imi joaca in continuare feste.

Am despielitat ciocanelele de pui si le-am pus la fiert in apa cu putina sare. Am spumat supa si am adaugat radacinoasele curatate si taiate bastonase (voi le puteti taia cum va place). Am fiert bine legumele, am condimentat, dupa care am dat focul la mic, am scos ciocanelele si am adaugat taiteii. Am crescut putin temperatura si i-am lasat sa dea un clocot. La final am presarat patrunjel verde si am servit cu pofta🙂. Eu am pastrat legumele in supa pentru ca imi plac, daca va place supa mai limpede le puteti scoate inainte de a pune taiteii in oala. Ciocanelele le-am folosit la felul doi🙂

 

Leave a Reply

