O viata de om… intre cer si pamant

Briose cu pui April 1, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 11:47 pm
Tags: , , , , , , ,

Dupa reteta Oanei Camacho va poftesc si eu la briose cu pui. Sunt foarte aspectuoase si usor de pregatit, bune de luat la pachet atat la serviciu cat si la drum dar de efect si ca aperitiv la o masa festiva. Am asteptat destul de mult timp pana sa le fac pentru ca nu am avut tava sau forme de briose si chiar daca se poate pune compozitia intr-o tava normala iar rezultatul gastronomic sa fie acelasi, am vrut eu foarte mult sa fie briose pentru rezultatul estetic🙂. Si pentru ca vorba lunga, saracia omului, va explic mai jos cum am facut eu.

Oana ne recomanda reteta pentru croaziera-pp/pl dar eu n-am indraznit sa mananc la pp, am considerat ca si ceapa si castravetii murati si urmele de ardei sunt prea multe “condimente” leguminoase pentru mine🙂. Nu contine tolerate! Nu contine tarate!

This slideshow requires JavaScript.

Ingrediente:

– 150 g piept de pui afumat

– cca 100 g tofu cu ardei

– 3 linguri de branza degresata

– 1 ceapa

– 4 oua

– 3 linguri de lapte

– 4 castraveciori murati (fara zahar)

– 1 lingurita de pasta de ardei rosu iute (am un sortiment la borcanel de care n-am avut curaj sa ma ating pana acum)

– sare si piper dupa gust

Preparare:

Am tocat marunt ceapa si am calit-o conform indicatiilor Oanei, cu putina sare si piper turnand din cand in cand putina apa (tigaia mea nu e prea performanta de felul ei). Am oprit focul si am pus ceapa intr-un castron peste care am adaugat celelalte ingrediente: pieptul de pui si castravetii murati, ambele tocate cubulete mici, tofu maruntit, branza, pasta de ardei iute si le-am amestecat bine cu o lingura.

Separat am batut cu furculita ouale cu laptele si condimentele dupa gust si am turnat compozitia lichida peste ingredientele amestecate anterior. Am amestecat totul si am portionat cu lingura in tava de briose si in forme acestea fiind asezate la randul lor in tava de cuptor pentru o mai usoara manevrare. Mi-au iesit exact 12 briose dintre care una n-a mai ajuns la poze :)). Am dat tava la cuptor la foc mic si le-am lasat sa se coaca in liniste.

Multumesc Oana pentru idei!

 

2 Responses to “Briose cu pui”

  1. Buna si multumesc pt reteta este o idee geniala eu si sotul meu suntem la faza de croaziere si chiar nu mai stiam ce sa pregatesc.


Leave a Reply

