O viata de om… intre cer si pamant

Salata de vinete April 15, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 11:56 pm
Tags: , , , , , , ,

… fara maioneza pentru ca nu m-a convins nici una dintre variantele de maioneza fara ulei😦. Eu eram un fan inrait al salatelor cu maioneza dar de cand am descoperit efectul devastator asupra kilogramelor (in sensul de a le depune), incerc sa traiesc fara ea, fara maioneza bineinteles. Ma rog, n-o s-o exclud de tot din alimentatia mea, pe viata, ever and ever, dar o s-o consum mai rar pentru linistea mea. Pentru ca imi era totusi pofta de vinete am trebaluit eu ceva care sa semene. Acest ceva este de fapt foarte simplu de facut si gustos.

Reteta este pentru croaziera – pl si poate fi consumata dupa bunul plac. Nu contine tarate! Nu contine tolerate!

2013-04-14 19.27.05 2013-04-14 19.25.50

________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

– cca 100 g vinete tocate (am avut mai multe dar celelalte au fost preparate cu maioneza de catre jumatatea mea)

– un galbenus de ou fiert bine bine

– 1 ceapa mica

– 1 lingurita mustar (fara zahar bineinteles)

– rosii cherry pentru decor si consum

– condimente dupa gust

Preparare:

Am zdrobit galbenusul de ou cu o lingurita de bambus (mi se pare ca se leaga mai bine compozitia cand folosesc lingurita asta), am adaugat lingurita de mustar si am amestecat bine pana s-a facut crema. Am adaugat vinetele tocate si ceapa taiata marunt (ma rog, mai mare, pentru ca mie imi place sa simt ceapa in salata de vinete) si am amestecat totul. Daca doriti sa fie putin mai unse, puteti adauga si lingurita de ulei la amestecul de galbenus cu mustar. Eu am preferat sa fac fara ulei de data asta. Am condimentat dupa gust si am servit salata de vinete ornata cu felii de rosii cherry pe “feliile” mele preferate de painica. O painica minunata si rapida se poate face si dupa indicatiile crutoanelor de la reteta de supa crema de ciuperci.

Tare simplu, nu!?

 

Leave a Reply

