O viata de om… intre cer si pamant

Marshmallows April 21, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 8:07 pm
Tags: , , , , , ,

Ieri am experimentat… astazi va prezint rezultatul! Datorita faptului ca bezele am incercat de doua ori sa fac si nu mi-au iesit, am cautat alta intrebuintare albusurilor ramase de la inghetata. Si pentru ca m-au napadit amintirile din vremea studentiei cand mancam S’mores alaturi de voluntarul nostru american, un tip extraordinar, m-am gandit sa incerc sa fac marshmallows dukan, nu ca as fi facut vreodata de alt fel :)).

Reteta este pentru doua portii sau doua persoane si poate fi consumata in croaziera! Contine un tolerat – amidon! Nu contine tarate!

This slideshow requires JavaScript.

Ingrediente:

– 3 albusuri

– 5+2 linguri indulcitor praf

– 2 linguri amidon

– 1 plic gelatina granule (10 gr)

Preparare:

Am pus gelatina intr-un bol impreuna cu 100 ml apa, am lasat cca 10 minute la hidratat (conform instructiunilor de pe plic) dupa care am dat cca 40-45 secunde la microunde ca sa se topeasca. Atentie sa nu fiarba pentru ca isi va pierde proprietatile. Am mixat albusurile spuma tare tare cu un praf de sare si 3 linguri de indulcitor. Am adaugat gelatina lichida calda peste albusuri mixand in continuare si adaugand inca doua linguri de indulcitor. Am amestecat 2 linguri de amidon cu doua de indulcitor si am presarat putin pe fundul unei tavi de silicon dupa care am turnat compozitia de albusuri si am nivelat-o. Deasupra am presarat putin din amestecul de amidon cu indulcitor si am lasat la rece.

A doua zi (in cazul meu) am taiat cubulete “foaia de spuma” care are o consistenta gumata in acest moment. Am folosit o paleta de plastic pentru ca nu vroiam sa folosesc obiecte taioase in tava de silicon si nu stiu daca as fi putut scoate foaia intreaga. Am pus cubuletele intr-un castron si am presarat deasupra restul prafului de amidon cu indulcitor scuturand bine castronul pentru a se pudra pe toate partile. Am depozitat in frigider intr-o caserola cu capac.

Se pot servi cu cacao cu lapte (in loc de ciocolata calda) cum am facut eu sau cu lapte de pasare, in locul galustilor simple de albus sau pur si simplu cu mana :)).

Nu garantez ca se pot face S’mores cu ele, n-am incercat!

 

Leave a Reply

