O viata de om… intre cer si pamant

Cosulete umplute May 26, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 4:59 pm
Tags: , , , , , , , ,

Am descoperit America… ma rog, nu chiar =)).  Am descoperit insa un desert foaaaaaaarte rapid si grozav de bun pot spune. Si pentru ca desertul e rapid, nu vreau sa va consum din timpul vostru cu povesti nemuritoare. Trecem la lucruri serioase!

Reteta este pentru croaziera! Preparatul este pentru 2 zile sau 2 persoane! Contine tarate! Contine 2 tolerate – amidon si lapte praf!

 

This slideshow requires JavaScript.

Ingrediente cosulete:

– 2 oua mici

– 4 linguri tarate de ovaz

– 2 linguri indulcitor praf (sau dupa gust, eu folosesc Diamant)

– 6 linguri lapte praf

– 2 linguri amidon

– putin lapte doar daca trebuie (mie nu mi-a lipsit)

– esente dupa preferinta (eu am pus vanilie si unt)

Ingrediente crema:

– 4-5 linguri branza (vracde la Milkom am folosit eu)

– 2 linguri indulcitor (dupa gust)

– esente dupa preferinta (eu am folosit de ciocolata)

– 4-5 linguri de lapte pentru subtierea compozitiei (n-am vrut sa spritez crema asa ca trebuia sa fie un pic mai lichida s-o pot pune cu lingura)

Preparare:

Am amestecat ingredientele pentru cosulete cu o spatula de silicon micuta intr-un castronel. Trebuie sa insistati un pic pentru ca sunt multe prafuri iar compozitia trebuie sa fie tare pentru a putea fi “suspendata” pe peretii formelor. Daca este necesar adaugat putin lapte, dar PUTIN, compozitia NU TREBUIE sa curga. Am lasat 10-15 minute sa stea, timp in care am pregatit formele mici de silicon (cca 3 cm au diametru in partea de sus), le-am spalat (erau la prima folosire), le-am scuturat bine de apa si le-am insirat in tava. Trebuie sa mearga la fel si cu forme mai mari.

Am pus cu spatula cate un pic de compozitie in fiecare forma si am intins pe fundul formei si pe pereti un strat subtire. Mie mi-au iesit 18  bucati. Am dat tava la cuptor la foc mare 3-5 minute (cuptorul incins in prealabil) pentru a prinde crusta (sa nu curga compozitia de pe pereti la incalzire) dupa care am dat focul la mic-mediu si am lasatla copt alte 5-7 minute. Fiind stratul subtire, cosuletele se coc repede, sa va uitati pe marginea formelor cand isi schimba culoarea ca sa nu se arda. Cosuletele au o consistenta usor frageda, nu va asteptati sa fie ca aluatul de tarta cu unt, dar pentru ingredientele folosite, ies foarte bine.

Le-am scos, le-am lasat la racit (pe unele, ca pe altele le-am mancat fierbinti si goale =)) ), le-am scos din forme si le-am umplut cu crema de branza facuta din amestecul de ingrediente mentionate. Se pot umple cu crema de ciocolata (dar atunci veti avea 3 tolerate), cu budinca (atentie la continutul de amidon in cazul asta) sau cu dulceata de goji/rubarba/dovleac. Daca scoateti indulcitorul din compozitie, puteti folosi cosuletele pentru umpluturi sarate la platouri festive sau pentru micul dejun ori pachetel.

Pofta buna!

 

Leave a Reply

