O viata de om… intre cer si pamant

Biscuiti crocanti May 31, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 8:47 pm
Tags: , , , ,

Da, crocanti, exact cum ati auzit. Nu, nu este o intamplare, i-am repetat si ies la fel de crocanti de fiecare data, poate un pic prea crocanti, dar nu asta ne dorim de la niste biscuiti!? Cu atat mai mult cu cat de cele mai multe ori in dieta asta, numim “biscuiti” niste fursecuri un pic pufoase.

Portia este pentru o zi! Contine tarate! Contine 1 tolerat – lapte praf!

This slideshow requires JavaScript.

Ingrediente:

– 1 galbenus de ou

– 2 linguri de tarate de ovaz (nerasnite le-am folosit eu)

– 3 linguri lapte praf

– 1 lingura indulcitor praf (Diamant am eu)

– 2 linguri lapte lichid (mai mult sau mai putin dupa caz)

Preparare:

Se amesteca toate, se imparte compozitia cu lingurita in formele de briose intr-un strat subtirel de cca 2 – 3 mm (eu am tavita cu 6 forme si am impartit sa ajunga in toate), si se da la cuptor la foc moderat. I-am facut si in tava de silicon simpla, pusi cu lingurita si ies si asa. Am incercat si varianta de a-i coace cu usa inchisa si a-i usca putin la final cu usa intredeschisa dar si varianta de a-i coace cu totul cu usa intredeschisa si mi-au iesit la fel de buni. Se pot intoarce spre final daca vreti, nu e obligatoriu (din formele de silicon se scot mai greu inainte de a se usca). Aveti grija sa nu-i ardeti! Daca ii coaceti prea tare, vor iesi foarte crocanti cand se racesc🙂.

In lipsa amidonului, a albusului si a prafului de copt, preparatul nu creste si biscuitii nu ies pufosi deloc, ies… biscuiti. Eu nu ma mai satur de ei :)).

 

Multumesc pentru poze fetelor care au incercat biscuitii! Ma bucur ca va plac si sa va fie de bine!

This slideshow requires JavaScript.

 

4 Responses to “Biscuiti crocanti”

  1. Ralu Iove Says:

    Yeeei , maine dimineata mi-i voi face special pe cafea , multumeeeesc :* !

  2. Dyana Alexia Says:

    compozitia cum trebuie sa fie lichida?…sau mai grosuta?


Leave a Reply

