O viata de om… intre cer si pamant

Prajitura cu branza si bezea June 15, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 12:37 am
Tags: , , , , , ,

Din capitolul “variatiuni pe aceeasi tema”, am adaptat minunatia de prajitura cu rubarba si bezea la zilele de pp din croaziera. Rezultatul este unul chiar delicios, mai ales ca are in compozitie unul dintre ingredientele mele favorite🙂.

Preparatul este pentru 2 portii sau 2 persoane incepand din croaziera! Contine tarate de ovaz! Contine amidon si lapte praf!

IMG_1370

IMG_1375________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

– 4 linguri tarate de ovaz rasnite

– 3 oua

– 2 linguri amidon

– 6 linguri lapte praf

– esenta de rom

– esenta de vanilie

– 1 lingura ness

– cca 75 ml lapte

– 1 lingurita praf de copt

– indulcitor dupa gust (Clio praf am folosit eu)

– 250 g branza (Ehrman am folosit eu)

Preparare:

La fel ca si in cazul prajituricii cu rubarba, am amestecat bine cu telul 2 galbenusuri cu indulcitorul, am adaugat esenta de rom, praful de copt, taratele de ovaz rasnite, amidonul si de aceasta data 2 linguri de lapte praf si lingura de ness, am turnat laptele si le-am amestecat bine bine pe toate pana s-a topit nessul (al meu era granulat). Am turnat compozitia intr-o tava pentru chec de silicon. A iesit un strat ceva mai mult de 1 cm pe care l-am dat la copt cam 15 minute (depinde de cuptor) la foc mediu spre mic pana s-a inchegat bine compozitia, timp in care am amestecat 1 ou cu branzica, esenta de vanilie, 2 linguri de lapte praf si indulcitor dupa gust.

Am scos tava sa se racoreasca putin si intre timp am mixat bine cele  albusuri ramase adaugand treptat indulcitor dupa gust si la final ultimele 2 linguri de lapte praf mixand si dupa ele. Am turnat compozitia de branzica si am intins-o peste blatul din tava (ar trebui sa fie suficient de lichida sa se poata intinde doar prin miscarea tavii) dupa care am adaugat spuma de albusuri usor lichida si ea (din cauza laptelui praf adaugat) si am intins-o usor cu spatula peste crema de branza. Am bagat tava la cuptor pana a prins culoare aramie spuma de deasupra. Trebuie sa mentionez ca a crescut impresionant bezeaua (toata prajitura de fapt) si s-a asezat foarte frumos cand s-a racit.

Dupa bunul obicei de gatit seara, am oprit cuptorul si am lasat tava peste noapte.

Mi-am gasit desert pentru croaziera – pp pe langa biscuiti si rulada🙂

 

Leave a Reply

