O viata de om… intre cer si pamant

Biscuiti cu crema de lamaie June 18, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 11:53 pm
Tags: , , , , , , , , ,

N-am mai apreciat de mult tare niste biscuiti cu crema asa cum i-am apreciat pe astiašŸ™‚. Da, dieta asta ne invata sa apreciem mancarea si s-o savuram intr-un mod in care probabil cea mai mare parte dintre noi n-am fi facut-o in mod normal. Avand in vedere cat de apreciati au fost biscuitii, mi-am propus sa ma mai joc putin cu ei.

Eu am facut 3Ā portii! Reteta este valabila incepand din croaziera! Contine tarate de ovaz! Contine 1 tolerat – amidon! Laptele praf nu mai este considerat tolerat!

2013-06-15 10.04.30

2013-06-15 10.05.26

________________________________________________________________________________________________________________

Biscuitii i-am facut dupa reteta de aici – 3Ā portii: Biscuiti crocanti

Am amestecat toate ingredientele de mai jos, am pus in forme si am copt la foc mic:

Ingrediente:

–Ā 3Ā galbenusuri de ou

– 6 linguri de tarate de ovaz (nerasnite le-am folosit eu)

– 9 linguri lapte praf

– 3Ā lingura indulcitor praf (Diamant am eu)

– 6 linguri lapte lichid (mai mult sau mai putin dupa caz)

Ingrediente crema:

– 5 – 6 lingurite budinca de lamaie preparata conform retetei (cu lapte 0.1 si indulcitor)

– 4 – 5 lingurite de branza (vrac am folosit eu)

– indulcitor dupa gust

– cateva picaturi de esenta de lamaie pentru un gust mai pronuntat

Asamblare:

Nimic mai simplušŸ™‚. Am potrivit 2 cate 2 biscuitii, i-am umplut cu amestecul ingredientelor de mai sus si i-am dat la rece.

Am servit cu mare pofta, unii n-au mai ajuns la pozašŸ˜€. Mi s-a parut grozava aroma. Probabil vor iesi super si cu budinca si esenta de cocos sau de capsuni, zmeura, etc.

 

Leave a Reply

