O viata de om… intre cer si pamant

Biscuiti cu ciocolata June 20, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 8:51 am
Tags: , , , ,

Aveti pofta de ciocolata!? Eu am avut🙂. Si ca urmare a acestui fapt, avand in vedere ca pentru ciocolata trebui sa astept cel putin o noapte sa se intareasca, mi-am adaptat pofta la biscuiti, sau biscuitii la pofta… vedeti voi cum e mai bine🙂

Preparatul este pentru 3 portii sau 3 persoane incepand din croaziera! Contine tarate de ovaz! Contine cacao si lapte praf!

2013-06-16 15.49.182013-06-16 15.48.15

________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente (aceleasi de la Biscuitii Crocanti + cacao) pentru 3 portii:

Ingrediente:

– 3 galbenusuri de ou

– 6 linguri de tarate de ovaz (nerasnite le-am folosit eu)

– 9 linguri lapte praf

– 1 lingura cacao

– 3 lingura indulcitor praf (Clio am folosit)

– 6 linguri lapte lichid (mai mult sau mai putin dupa caz)

Preparare:

Se amesteca bine ingredientele pentru a iesi o compozitie legata, sa nu curga dar sa poata fi intinsa putin cu lingura. Se pun gramajoare in tava de silicon sau pe hartie de copt ori pe folie de silicon. Eu am folosit-o pe cea din urma. Am dat tava la copt la foc mic.

Eu i-am scos pe un gratar si i-am decorat cu o lingura de lapte praf amestecata cu indulcitor si putintel lapte lichid.

Sper sa va placa!

 

4 Responses to “Biscuiti cu ciocolata”

  1. Adea De Says:

    Merge si fara lapte praf?

    • mercuryanna Says:

      Cred ca ies dar mai putini si nu stiu cat de bine se leaga. Laptele praf functioneaza ca un liant si inmulteste compozitia. Whey protein am inteles ca ar putea inlocui, dar ala cred ca e mai greu accesibil si nu stiu cum e la gust.

  2. raluralu222 Says:

    Cat timp trebuie tinuti la cuptor si la cate grade?

    • mercuryanna Says:

      scuze, abia acum am ajuns la net. eu am cuptor vechi pe gaz deci n-as stii sa-ti dau detalii atat de exacte. in principiu foc mic si ventilatie (daca are cuptorul) sau usa intredeschisa (in cazul meu). se fac si cu usa inchisa, nu sunt pretentiosi😉. trebuie doar urmariti putin sa nu se arda. 10-20 de minute in functie de situatie si cuptor


Leave a Reply

