O viata de om… intre cer si pamant

Prajitura Isteata Dukan June 30, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 2:21 am
Tags: , , , , , ,

Prajitura isteata nu mai are nevoie de nicio prezentare, este un desert rapid, arhicunoscut, usor de facut de catre orice incepator in bucatarie, gustos si cu putine calorii. N-am reinventat nimic, am facut-o pur si simplu dupa o reteta de inspiratie Dukaneii.

Cantitatea este pentru 3 portii sau 3 persoane incepand din croaziera! Contine tarate de ovaz! Contine amidon!

2013-06-24 19.54.012013-06-24 19.55.59

________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:
– 6 oua

– 6 linguri tarate de ovaz rasnite sau nerasnite dupa preferinta sau disponibilitate

– 2 linguri amidon

– 250 g branza degresata (eu am folosit vrac)

– 750 ml lapte

– indulcitor dupa gust

– esenta de vanilie

Preparare:

Am mixat branza cu indulcitorul, am adaugat pe rand cate un galbenus (dupa ce le-am separat in prealabil de albusuri) mixand in continuare. Se adauga pe rand taratele, amidonul, esenta si se mixeaza in continuare pana la omogenizare. Se adauga laptele si se amsteca bine compozitia.
Albusurile le-am batut spuma tare si le-am incorporat in amestecul pregatit anterior.
Compozitia o sa fie foarte lichida, asa trebuie sa fie! Daca folositi forma/tava de silicon, puneti-o inainte de a turna compozitia intr-o tava de cuptor metalica pentru o manevrare mai usoara. Turnati apoi compozitia, introduceti in cuptorul preincalzit si coaceti la foc mic mic mic pana prinde culoare pe deasupra.

Prajitura se va alege in 3 straturi, mai clar sau mai putin clar delimitate in functie de temperatura cuptorului si a toanelor ingredientelor :)). Foarte important este ca stratul de compozitie in vasul in care o coaceti sa fie de cel putin 3 – 4 degete pentru a se alege frumos. In caz contrar, va iesi o “foaie” subtirica si neaspectuoasa. Eu stiu, am gafat-o prima data :)).

Este un desert rapid de pregatit (coptul dureaza mai mult) si destul de mult cantitativ pentru o portie.

Trebuie s-o incercati!

 

Leave a Reply

