O viata de om… intre cer si pamant

Rasturnata Oanei July 10, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 9:39 am
Tags: , , , ,

E de inteles inca din titlu de unde si cum vine prajitura asta🙂. Oana este autorul moral al desfraului meu culinar cu rubarba.

Portia este pentru 2 zile sau 2 persoane incepand din croaziera! Contine tarate de ovaz! Contine amidon si lapte praf!

2013-06-17 08.52.572013-06-17 08.54.19

________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

– 3 oua

– 4 linguri tarate de ovaz rasnite

– 3 linguri Ehrman

– 50 ml lapte

– 2 linguri amidon

– 3 linguri lapte praf

– indulcitor dupa gust

– praf de copt

– esenta de vanilie

– esenta de unt

– cateva bete de rubarba

Preparare:

Am curatat betele de rubarba de capete si alte “defecte”, le-am spalat bine sub jet de apa, le-am taiat bucatele si le-am pudrat bine cu indulcitor. Le-am pus pe fundul unei tavi de silicon cat s-o acopar si le-am lasat sa stea pana am pregatit pandispanul.

Am separat albusurile de galbenusuri iar pe acestea din urma le-am amestecat bine cu indulcitor si esente, am adaugat apoi pe rand laptele praf,  branzica Ehrman, taratele, amidonul, praful de copt si laptele omogenizand bine compozitia. Albusurile batute spuma se incorporeaza cu grija in amestecul preparat anterior dupa care se toarna peste in tava/forma peste rubarba. Se coace la foc mediu spre mic pana prinde culoare si se serveste racita, din frigider de preferat. Este buna oricum, gustul acrisor al rubarbei fiind foarte racoritor.

Atentie la indulcitor, exagerati putin cu el pentru ca rubarba este acra, puteti s-o gustati inainte😀.

 

Leave a Reply

