O viata de om… intre cer si pamant

Tarta cu visine July 10, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 6:25 pm
Tags: , , , , , , , ,

Fantastic de buna! E facuta dupa o reteta clasica cu smantana, dar fara smantana in cazul de fata, se intelege de ce, da!? Este foarte foarte buna si o s-o repet cu toate fructele si nefructele care imi cad in mana =)).

Tarta este pentru 2 zile sau 2 persoane incepand din consolidare! Contine tarate de ovaz! Contine tarate de grau si amidonul din budinca!

This slideshow requires JavaScript.

Ingrediente blat (eu am facut blatul adaptat dupa reteta Oanei de branzoaice, presupun ca puteti folosi blatul vostru preferat, recomand sa nu fie unul care iese umed pentru ca fructele insiropeaza suficient de bine blatul, cel putin visinele au facut-o):

– 4 linguri tarate de ovaz

– 2 linguri tarate de grau

– 1/2 plic budinca de vanilie

– 1 lingurita praf de copt (n-am avut drojdie cum era in reteta originala)

– 3 – 4 linguri indulcitor (eu am folosit Clio)

– 1 ou

– 50 ml lapte (eu folosesc Zuzu roz)

– esenta de vanilie si esenta de unt dupa gust

Ingrediente umplutura:

– 2 cesti (cups) de visine fara samburi (pot fi folosite si alte fructe, dupa preferinta)

– 250 g branza (eu am folosit Ehrman)

– 2 oua

– indulcitor dupa gust (3-4 linguri am pus eu)

– 1/2 plic budinca de vanilie

– esenta de vanilie si esenta de unt dupa gust

Preparare:

Simpla de tot e prepararea🙂. Am amestecat toate ingredientele si am lasat compozitia sa stea putin pana s-au umflat taratele. Am turnat totul intr-o tava de tarta de silicon (cca 23-24 cm diametru) si am dat la cuptor cateva minute la foc mediu pana s-a inchegat putin compozitia (5-10 minute in functie de cat de incins este cuptorul). Am scos blatul, am asezat visinele uniform si am acoperit cu amestecul de oua, branzica, indulcitor, esente, budinca.

Am dat tarta la cuptor si am lasat-o la cuptor la foc mediu spre mic pana a inceput sa prinda culoare putin, dupa care am oprit cuptorul si am lasat-o sa se raceasca in cuptor. Ma rog, am incercat mai degraba s-o las ca nu m-am putut abtine pana a doua zi fara s-o gust :)).

Eu n-am facut genul asta de prajituro-tarta inainte de dieta, dar ori de cate ori mancam undeva, eram foarte foarte incantata de consistenta si gust. Prajitura asta mi-a iesit mai bine decat ma asteptam si tinand cont ca este totusi o editie de dieta, rezultatul este mai mult decat satisfacator chiar si pentru cei care nu sunt la dieta.

 

2 Responses to “Tarta cu visine”

  1. […] dupa reteta de tarta cu visine, tarta cu dulceata de rubarba face parte dintre deserturile mele Dukan […]

  2. […] dupa reteta de tarta cu visine, tarta cu dulceata de rubarba face parte dintre deserturile mele Dukan […]


Leave a Reply

