O viata de om… intre cer si pamant

Strudel cu mar July 27, 2013

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 2:36 pm
Tags: , , , , , , , ,

Prima data cand fac strudel, nu de cand sunt la dieta, ci dintotdeaunašŸ™‚. Chiar daca nu este cu foietaj, strudelul asta este foarte bun si foarte dietetic (nu tocmai corect spus gramatical) comparativ cu fratele lui original. Bun si cald, fenomenal rece, desertul asta este unul dintre dulciurile mult asteptate si planificate, la fel ca si tarta cu visine de altfel. Pentru cei care nu stiu, fructele sunt interzise in primele 2 etape ale dietei Dukan, motiv pentru care atunci cand trecem in cea de-a treia etapa, unii dintre noi simtim nevoia sa savuram fructul zilnic permis folosindu-l in preparate dulcišŸ™‚.

Strudelul este pentru 2 zile sau 2 persoane incepand din consolidare! Contine tarate de ovaz! Nu contine tolerate!Ā Pentru croaziera, merele pot fi inlocuite cu dovleac de placinta.

2013-07-22 08.28.07g2013-07-22 08.28.31

________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

– 3 oua

– 4 linguri tarate de ovaz

– cca 8 linguri indulcitor praf (Clio am folosit eu)

– 1 lingura branza Ehrman

– putin praf de copt

– 2 mere marisoare

– 1-2 lingurite scortisoara dupa gust

Preparare:

Umplutura: Am dat merele pe razatoarea mare si le-am lasat presarate cu indulcitor in timpul prepararii compozitiei pentru foaie. Dupa ce dam foaia de mai jos la cuptor, putem trece la prepararea umpluturii. Punem merele cu indulcitorul intr-o cratita micuta la calit pe foc mic si amestecam sa nu se prinda de fundul oalei. Adaugam scortisoara dupa gust si le calim bine. Daca lasa apa, le tinem pe foc amestecand pana cand se evapora apa.

Am preparat foaia din amestecul de ingrediente: galbenusuri, tarate, indulcitor dupa gust, branza Ehrman, praf de copt si albusurile batute spuma. Am copt-o cam de jumatate (cat sa fie legata compozitia dar sa fie alba), am scos-o, am intins deasupra compozitia de mere preparate ca mai sus, am rulat-o strans in hartie de copt si am dat la cuptor urmarind sa nu se arda. Am lasat-o impachetata in cuptor sa se raceasca. Daca este prea coapta, lasati usa deschisa sau scoateti tava pentru ca de obicei preparatul se mai coace dupa oprirea cuptorului din cauza temperaturii crescute din cuptor. Pont: coaceti foaia in tava metalica (daca este de-aia mare de cuptor inmultiti cantitatile cu 1.5 sau cu 2 dupa caz) folosind hartie de copt, este mai usor de scos si rulat. Eu am copt-o in tava de silicon (cca 20/30cm) si a fost cam greu s-o scot pentru a o putea umple si rula.

Se taie rece si se consuma cu poftašŸ™‚. Gustul este mai bun decat arata pozele mele de seara. Poate fi presarat cu indulcitor si eventual scortisoara pentru o aroma mai intensa.

Sa va fie de bine!

 

Leave a Reply

