O viata de om… intre cer si pamant

Varza calita cu pulpe de pui January 22, 2014

Filed under: Dukan — mercuryanna @ 9:19 pm
Tags: , , , ,

Si pentru ca mi-am propus sa va mai scriu cate ceva, am revenit cu o reteta simpla, gustoasa si pe deplin dietetica, potrivita atat dietei Dukan, cat si unei alimentatii normale sanatoase. Nimic fantastic, nimic nou, pur si simplu despre prietenia dintre mine si bucatarie, cu drag pentru aceia dintre voi care ma urmaresc :-*.

Poate fi consumata in orice cantitate! Nu contine tarate! Nu contine tolerate! Contine ulei!

IMG_2191 IMG_2193

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________

Ingrediente:

– 1 varza

– pulpe de pui (eu am folosit 5 pulpe inferioare)

– 1 ceapa

– 2-3 lingurite de ulei

– sare, piper, boia

– cimbru (optional)

– pasta de rosii (fara zahar) sau o rosie taiata cubulete

Preparare:

Se taie varza, se sareaza si se strange putin in maini ca sa se inmoaie mai repede. Ceapa se toaca marunt si se pune la calit in putin ulei si apa pana devine sticloasa. Se adauga varza si se lasa cateva minute. Se adauga pulpele si se fierbe totul 10-15 minute adaugand piper, boia, cimbru si pasta de rosii (sau rosia taiata cubulete) dupa gust. In mod normal, se poate gati pe aragaz totul dar eu prefer cuptorul, in general pentru o mai mare libertate de miscare🙂. Drept urmare, am transferat toata compozitia intr-un vas de yena, am adaugat putina apa ca sa mai fiarba si am dat la cuptor timp de 30-40 de minute.

Dupa cum spuneam, simplu, rapid si gustos. Se poate servi cu iaurt sau o lingura de smantana (tolerat in Dukan).

Pofta buna!

 

Leave a Reply

